Voting

Lawatan Jemaah Nazir Persekutuan

Ujian 1

GURU BERTUGAS : 27 Februari - 2 Mac 2012

Tahniah...SKSF Menjadi Johan Dalam Pertandingan Bercerita Tahap 2

Thursday, April 8, 2010

Aksi Adik Mohd Zulfikri bin Darus bercerita

Guru Besar SKSF Tuan Hj Abdul Rasid Sulaiman, GPK Kokurikulum  En Kamaruzaman Jaafar dan Ketua Panatia Bahasa Melayu En. Mohd Adnan Ismail  bersama- sama Adik Mohd Zulfikri Darus dan Adik Nur Elysa Zaridan yang mewakili sekolah SKSF dalam Pertandingan Bercerita Bahasa Melayu Peringkat Daerah Jempol 

Penulis mengucapkan Tahniah kepada Adik Mohd Zulfikiri bin Darus Murid Tahun 4 sekolah ini yang telah menjadi Johan Pertandingan Bercerita Bahasa Melayu Tahap 2 Daerah Jempol dan akan mewakili Daerah Jempol ke Peringkat Negeri. Sekalung Syabas dan Tahniah juga tidak terhingga kepada Guru Pembimbing iaitu Puan Napisah binti Jumat dan Puan Rosmaya binti Abdullah yang telah berusaha membimbing mereka sehingga setahap ini...Sumbangan anda amat bermakna...Doa penulis dan warga sekolah semoga adik Mohd Zulfikri akan berjaya melangkah sehingga ke peringkat Kebangsaan pula..

1 comments:

Che' Pit April 9, 2010 at 5:48 AM  

Tahniah..
hmm teringat masa zaman sekolah rendah.. pernah wakil sekolah pertandingan bercerita dari kisah2 al Quran.. hehe masa tu darjah 5, kalah dgn peserta sekolah lain darjah 6..

Post a Comment

BERITA HARIAN

mengintai khabar semasa

Berita Harian : Agama

Followers

Powered By Blogger

TERIMA KASIH MENGINTAI BLOG INI

HALWA TELINGA

Berita Harian : Nasional

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP